• Snelle levering
  • 5 dagen per week thuisbezorgd
  • Gratis verzending boven €50,-
  • Advies op maat
  • Gemakkelijk retourneren

Devies van Power TEC: repareren is voordeliger dan vervangen.

< Terug naar de homepage.

Als het om reparatie van auto's en motoren gaat is Power TEC altijd innoverend geweest. Dat werd twintig jaar geleden al bewezen met de introductie van het inmiddels befaamde Miracle Repair System. Deze doorbraak zorgde ervoor dat een defect of beschadigd deel niet vervangen en weggegooid hoefde te worden. Met dit systeem van Power TEC werden reparaties mogelijk die aanvankelijk onmogelijk waren. Logisch dat schadeherstel bedrijven in Engeland razend enthousiast waren. Al enige tijd is men nu ook internationaal op pad en met name in landen op het continent. Barini zorgt ervoor dat Nederland hier ook bij hoort.

Vroeger was plaatwerk per definitie metaal.

Dat is het weliswaar nog steeds, maar het begrip is veel ruimer geworden. De toepassing van kunststof en aluminium in de automotive wereld geeft een ander beeld van het begrip plaatwerk. Geen probleem als een voertuig met nieuwe plaatmaterialen uit de fabriek rolt maar wel als er schade optreedt. Power TEC heeft de perfecte oplossingen om zowel kunststof als aluminium te kunnen repareren. Zo kunnen er nu kunststof lassen worden gemaakt met behulp van stikstofgas dat oersterke verbinding oplevert. De snelle groei van elektrisch aangedreven auto's  maakte het noodzakelijk om ook aluminium te kunnen repareren in plaats van de vervangen. Dat Power Tec daarin geslaagd is wordt bewezen door het Miracle Aluminium Repair System. Dit is het enige reparatie panel systeem dat wereldwijd door Tesla Cars is goedgekeurd.

Er is nu voor velen een win-win situatie.

Om met onszelf te beginnen, Barini levert nu de Power TEC systemen en alle gereedschappen. Daardoor kunnen schadeherstel bedrijven en al hun monteurs rekenen op een vakkundige support bij de invoering of het gebruik van Power TEC producten. Schadeherstel bedrijven kunnen met Power TEC materiaal sneller en voordeliger werken, wat de marge ten goede komt. De verzekeringsbedrijven zijn ook tevreden. Allianz was een van de eersten. Schadeherstel kost minder tijd en de rekening wordt lager. Tot slot de tevreden voertuigbezitter die sneller zijn vervoermiddel terug heeft.

< Terug naar de homepage.

< Terug naar de homepage.